Zgłoszenie oferty pracy

Print Drukuj

Od 1 stycznia 2025 roku w Polsce obowiązuje minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 4666 zł brutto oraz minimalna stawka godzinowa 30,50 zł. Zgłaszanie ofert pracy może odbywać się przez formularz papierowy lub online za pomocą e-formularza na portalu praca.gov.pl. Oferty można także przesyłać e-mailem na adres ofertypracy@up.warszawa.pl lub składać osobiście w wyznaczonych urzędach pracy.

Pracodawcy mogą zadzwonić pod nr (22) 391 13 00 lub skontaktować się mailowo w celu uzyskania informacji. Zgłoszone oferty pracy są dostępne w bazie ePraca. Firmy, które oferują zatrudnienie osobom w wieku emerytalnym, powinny zaznaczyć to w formularzu, co umożliwi ich publikację na stronie Senioralnego Biura Karier.

Biuro to, działające od stycznia 2020 r., wspiera osoby starsze w powrocie do aktywności zawodowej oraz pomaga pracodawcom w pozyskiwaniu pracowników. Pracodawcy znajdą również informacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w dedykowanych zakładkach na stronie urzędów pracy.

 

Zgłaszanie ofert pracy przez internet

Szukasz pracownika - zgłoś ofertę pracy on-line

 

Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 4666 złotych brutto oraz minimalna stawka godzinowa w wysokości 30,50 zł brutto.

Zgłaszanie ofert pracy

Wypełnij zgłoszenie krajowej oferty pracy

W przypadku zgłaszania oferty pracy na formularzu papierowym lub jako dokument tekstowy, uprzejmie prosimy o korzystanie z aktualnego formularza zgłoszenia oferty pracy, dostępnego na naszej stronie internetowej (załącznik na dole strony).

Ofertę możesz zgłosić również:

  • poprzez e-formularz udostępniony na portalu praca.gov.pl,
  • e-mail: ofertypracy@up.warszawa.pl (formularz w załączniku),
  • w Urzędzie Pracy ul. Młynarska 37A, ul. Kasprzaka 18/20 (w kancelarii), ul. Grochowska 171B (w kancelarii).

Kontakt

  • tel. (22) 391 13 00 (postępuj zgodnie z zapowiedziami)
  • e-mail ofertypracy@up.warszawa.pl

Przyjęte oferty pracy są dostępne w bazie ofert pracy ePraca.

Jeśli jesteście Państwo otwarci na zatrudnienie osób w wieku emerytalnym, należy w polu formularza „Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów do pracy" odpowiedzieć TAK na pytanie: Czy oferta jest skierowana również do osób w wieku emerytalnym?
Wtedy oferta pracy ukaże się również na stronie Senioralnego Biura Karier https://cam.waw.pl
w zakładce „Znajdź ofertę pracy".

Od stycznia 2020 r. działa Senioralne Biuro Karier, jest ono odpowiedzią na potrzeby zarówno firm poszukujących pracowników, jak i samych osób starszych, które chcą powrócić do aktywności zawodowej.
Teraz możecie Państwo dotrzeć ze swoimi ofertami pracy zarówno do szerokiej grupy osób bezrobotnych, jak również do kandydatów w wieku emerytalnym, którzy aktualnie poszukują zatrudnienia i chcą wykorzystać swoje doświadczenie zawodowe.

Informacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców dostępne są w zakładkach: 

Informacje o publikacji dokumentu