Skrócony czas pracy urzędu - 16 lipca 2024 roku
Prosimy o uwzględnienie tej informacji przy planowaniu załatwiania spraw w Urzędzie.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie
/-/ Anna Wieczorek
Pobyt i praca obywateli Ukrainy - ważne zmiany
- legalny pobyt obywateli Ukrainy objętych ochroną czasową ze względu na wojnę, został przedłużony do dnia 30 września 2025 r.;
- do 30 września 2025 r. przedłużony został pobyt Ukraińców, których wizy, zezwolenia pobytowe, czy pobyt w ruchu bezwizowym zakończył się od dnia 24 lutego 2022 r.;
- skrócono termin na złożenie powiadomienia o powierzeniu pracy obywatelowi Ukrainy do 7 dni;
- obniżenie wysokości wynagrodzenia, liczby godzin pracy lub wymiaru czasu pracy, a także zmiana rodzaju zawartej umowy, stanowiska lub rodzaju wykonywanej pracy, będzie wymagać złożenia nowego powiadomienia;
- dodano konieczność wskazywania w powiadomieniu wynagrodzenia na poziomie, co najmniej minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej;
Praca za granicą
Wstrzymanie naboru wniosków o skierowanie na szkolenie wskazane przez osobę uprawnioną
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie
Anna Wieczorek
Branżowe Targi Pracy ślusarstwo, mechanika, obróbka skrawaniem
Październik 2024
Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w Branżowych Targach Pracy ślusarstwo, mechanika, obróbka skrawaniem.
Udział w targach jest BEZPŁATNY
Organizator:
- Branżowe Centrum Umiejętności w Łukowie ślusarstwo, mechanika, obróbka skrawaniem
- Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
- Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie, Al. T. Kościuszki 10, 21-400 Łuków
Targi będą miały charakter WIRTUALNY. Na stronie www.bcu.lukow.pl zostaną zamieszczone:
- Wirtualna Hala Wystawiennicza – tu można będzie:
- skorzystać z bazy kontaktów pracodawców, którzy działają w branży, zajmującej się obróbką metali i którzy zadeklarowali chęć do podjęcia współpracy w różnych obszarach: praktyki, staże, propozycje pracy w dziedzinie ślusarstwo, mechanika, obróbka skrawaniem, itd.
- Webinary Karierowe:
- pokazy, mające na celu upowszechnienie wiedzy mechanicznej, promujące zawód i zastosowanie najnowszych rozwiązań technicznych i nowych technologii
PRZEDSIĘBIORCO zgłoś swój udział
r.lozowska@bcu.lukow.pl
![Plakat Branżowe Targi Pracy](/documents/1717646/23359604/Bran%C5%BCowe%20Targi%20Pracy%20plakat%20ma%C5%82y.jpg/8537925f-d11f-48ce-b8c6-b13ae2740ab3)
Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza - najważniejsze aspekty formalno-prawne”
Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" 4 lipca 2024 r. w godzinach 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.
- jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
- jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
- jakie są koszty w działalności,
- jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
- co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
- jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie
Dołącz do spotkania teraz
Po wejściu na link prosimy o podanie swojego imienia i nazwiska
Na webinar nie obowiązuje zapis. Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.
Serdecznie zapraszamy!
Wstrzymanie naboru wniosków o organizowanie robót publicznych finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie
Anna Wieczorek
Wstrzymanie naboru wniosków o organizowanie prac interwencyjnych finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie
Anna Wieczorek
Zmiana godzin pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie
Poniedziałek, wtorek, czwartek - 7:00–15:00
Środa - 7:00–16:00
Piątek - 7:00–14:00
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie
Anna Wieczorek
Oferta bezpłatnych kierunków kształcenia w CKZiU w Siedlcach
Nabór wniosków na organizację staży - Fundusz Pracy
Wnioski przyjmowane będą w terminie od 17.06.2024 r. do 19.06.2024 r.
Szczegółowe informacje oraz aktualne druki do pobrania znajdują się w zakładce: https://wegrow.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania
Burmistrz Łochowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
BURMISTRZ ŁOCHOWA
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. gospodarki gruntami
w Referacie Geodezji i Planowania Przestrzennego
1) wykształcenie: wyższe;
2) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) obywatelstwo polskie;
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) kierunek, profil wykształcenia: preferowane gospodarka przestrzenna, architektura, urbanistyka, budownictwo, geodezja i kartografia, administracja lub inne pokrewne;
2) doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku;
3) ukończone kursy, szkolenia, studia podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami, wyceny nieruchomości, geodezji;
4) znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, że szczególną znajomością ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
5) bardzo dobra organizacja czasu pracy, odporność na stres, dokładność oraz terminowość, umiejętność pracy w zespole, oraz pod presją czasu, samodzielność, dyspozycyjność.
3. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1) Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków dotyczących przejęcia gruntów na rzecz Gminy.
2) Organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne.
3) Prowadzenie spraw związanych z zamianą i nabywaniem nieruchomości oraz realizacją prawa pierwokupu.
4) Gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości, w tym zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i zarząd.
5) Potwierdzanie umów dzierżaw zawieranych przez osoby prywatne dla potrzeb ubezpieczenia.
6) Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odszkodowania za nieruchomości przejmowane na cele publiczne (drogi).
7) Przygotowywanie dokumentacji do sporządzania aktów notarialnych dotyczących sprzedaży nieruchomości przekazanej w użytkowanie wieczyste dotychczasowemu użytkownikowi.
8) Przygotowywanie dokumentacji do sporządzania aktów notarialnych dotyczących kupna nieruchomości do zasobu mienia komunalnego.
9) Prowadzenie spraw z zakresu warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego.
10) Zlecanie wycen nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub nabycia.
11) Prowadzenie wszelkich spraw związanych z obciążaniem nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi (służebności).
12) Prowadzenie spraw związanych z likwidacją bezumownego korzystania z gruntów gminnych.
13) Sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej w Łochowie i zarządzeń Burmistrza Łochowa oraz informacji na Komisje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem stanowiska.
14) Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie prowadzonych spraw w postępowaniach prowadzonych przez Gminę.
15) Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów pod garaże a także sporządzanie umów dzierżaw.
16) Prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji.
17) Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
18) Zastępstwo podczas usprawiedliwionej nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. planowania przestrzennego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
3) wyposażenie stanowiska pracy: odpowiednie oświetlenie, meble i urządzenia;
4) fizyczne warunki pracy: praca o charakterze administracyjno-biurowym, częściowo w terenie, decyzyjna, bezpośredni kontakt z interesantami, wystąpienia publiczne, używanie samochodu do celów służbowych;
5) uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: wykonywanie pracy w wymuszonej pozycji siedzącej;
6) inne: w budynku bezpieczne warunki pracy, z występowaniem barier architektonicznych;
7) planowany termin zatrudnienia: wrzesień 2024 r.;
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łochowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia;
4) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy;
5) kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.);
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
7. Terminy i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko Podinspektor ds. gospodarki gruntami" należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łochowie w Biurze Obsługi Mieszkańca lub pocztą na adres: ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, do dnia 24.06.2024 r. do godziny 16:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
8. Dane osobowe - klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych dla kandydatów do pracy.
W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Łochowie, reprezentowany przez Burmistrza Łochowa, mający swoją siedzibę przy Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, nr tel. (25) 64 37 806. Administrator dokonuje wszelkiej staranności, aby Państwa dane osobowe były w należyty sposób chronione. Wprowadziliśmy różnego rodzaju środki techniczne i organizacyjne, które wspomagają ten proces.
1.Informujemy, że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych. Funkcję tą pełni Pan Marek Cendrowski, z którym można kontaktować się pod adresem mail: iod@gminalochow.pl.
2.Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 22¹§1 Kodeksu Pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko na podstawie kodeksu pracy, natomiast Pani/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z kodeksu pracy) zawartych w złożonych dokumentach (np. adres e – mail, nr telefonu, zgoda na przetwarzanie wizerunku).
3.Osobie, która udostępniła dodatkowe dane osobowe przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4.Podanie danych na podstawie kodeksu pracy i zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest obowiązkowe, natomiast podanie dodatkowych danych jest dobrowolne,
5.Odbiorcą danych będą podmioty działające na zlecenie administratora danych, np. w zakresie medycyny pracy i szkolenia BHP.
6.Administrator wprowadził na terenie budynku Urzędu Miejskiego w Łochowie nadzór nad obiektem w postaci monitoringu wizyjnego, którego podstawą stosowania jest art. 9a Ustawy
z dnia 8 marca 1990 r.; o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 2019, poz. 506) oraz art.
22² Ustawy Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. 2019, poz. 1040).
Celem stosowania monitoringu jest:
1) Zapewnienie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, ochrony przeciwpożarowej oraz przeciwpowodziowej;
2) ograniczenie zachowań nagannych, wybryków chuligańskich oraz innych działań niepożądanych zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu użytkowników obiektu;
3) wyeliminowanie aktów wandalizmu;
4) ustalanie sprawców czynów nagannych (zniszczenia mienia, kradzieże itp.);
5) sprawowanie nadzoru oraz kontroli przez właściciela obiektu nad stanem infrastruktury obiektu oraz wyposażenia;
6) wyjaśnianie sytuacji konfliktowych;
7) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu Miejskiego, ochrony mienia oraz zachowania tajemnicy informacji znajdujących się pod opieką Administratora.
7. Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż trzy miesiące od daty ogłoszenia konkretnego naboru, a w przypadku deklaracji brania udziału w kolejnych naborach przez następne sześć miesięcy od zakończenia bieżącego naboru.
8. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Miejski w Łochowie. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
9. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
10. Organem nadzorczym w zakresie ochrony danych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
9. Inne:
1) Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 28.06.2024 r., a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
2) Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
3) Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
4) Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Łochowie ul. Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów.
6) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 25 64 37 885.
Data ogłoszenia: 11.06.2024 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
Starszy inspektor powiatowy
w Referacie Finansowo-Księgowym
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgrowie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Katarzyna Zalewska podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych na stanowisku pracy Starszy inspektor powiatowy.
Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie
Projekt „Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy IV”
- zapewnieniu kompleksowego wsparcia dla osób niepełnosprawnych, mającego na celu ich skuteczne wejście na rynek pracy,
- udostępnieniu grupowych i indywidualnych zajęć, rozwijających kompetencje zawodowe i społeczne, w tym szkoleń zawodowych z rynku komercyjnego,
- zdobyciu doświadczenia w miejscu pracy dzięki trzymiesięcznemu, płatnemu stażowi.
- indywidualnego wsparcia coacha, pomagającego ukierunkować i zoptymalizować wysiłki, zmierzające do znalezienia i podjęcia pracy,
- indywidualnych i grupowych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego, prawa dot. niepełnosprawności, pracy, możliwości uzyskania dofinansowania do wynagrodzenia i innych,
- warsztatów umiejętności miękkich i twardych,
- pomocy asystenta wspierającego podczas uczestnictwa w Projekcie,
- specjalistycznych kursów zawodowych z otwartego rynku (komercyjnych), dopasowanych do indywidualnych potrzeb,
- trzymiesięcznego, płatnego stażu, realizowanego przede wszystkim w jednostkach administracji publicznej.
WRITE YOUR FUTURE. BĄDŹ AUTORKĄ SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI
Program jest całkowicie darmowy dla uczestniczek, a zajęcia w jego ramach będą online, jednak nie zabraknie też spotkania stacjonarnego w Warszawie podczas inauguracji programu. Głównym celem programu jest edukacja w zakresie digital marketingu, który jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów rynku pracy. Uczestniczki programu zdobędą praktyczne umiejętności oraz wiedzę niezbędną do podjęcia zatrudnienia w branży marketingowej.
Link do strony internetowej, gdzie można znaleźć szczegółowe informacje o programie oraz formularz rekrutacyjny.
Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę!2
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie zaprasza do składania wniosków o dofinansowanie usługi rozwojowej w ramach realizowanego projektu „Przedsiębiorco zainwestuj w swoją kadrę!2" Działanie 6.5 Wsparcie dla pracodawców i pracowników, Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027.
KTO?
Pracodawcy i pracownicy mikro, małych, średnich przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego szczebla gminnego, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą z regionu Mazowieckiego regionalnego to jest z powiatów: białobrzeskiego, ciechanowskiego, garwolińskiego, gostynińskiego, grójeckiego, kozienickiego, lipskiego, łosickiego, makowskiego, mławskiego, ostrołęckiego, ostrowskiego, płockiego, płońskiego, przasnyskiego, przysuskiego, pułtuskiego, radomskiego, siedleckiego, sierpeckiego, sochaczewskiego, sokołowskiego, szydłowieckiego, węgrowskiego, wyszkowskiego, zwoleńskiego, żuromińskiego, żyrardowskiego, oraz: m. Ostrołęka, m. Płock, m. Radom, m. Siedlce.
CO?
Pracodawca składa wniosek o dofinansowanie usługi rozwojowej dla pracownika/pracowników lub osoba prowadząca działalność gospodarczą na dofinansowanie usługi rozwojowej dla siebie.
KIEDY?
Pierwszy nabór planowany jest na maj/czerwiec 2024 r.
NA CO?
- Szkolenia
- Kursy
- Doradztwo
LIMIT NA 1 PRACOWNIKA: 11 300 złotych
WARTOŚĆ REFUNDACJI DO: 9 605 złotych na 1 Pracownika
Bliższe informacje mogą Państwo uzyskać na organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie spotkaniach informacyjno-promocyjnych w miastach: Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce, Ciechanów miesiącu maju br.
Więcej szczegółów zamieszczono na stronie internetowej www.wupwarszawa.praca.gov.pl oraz na portalu społecznościowym https://www.facebook.com/WojewodzkiUrzadPracywWarszawie
Rejestracja na spotkanie:
https://wupwarszawa.praca.gov.pl/-/23714598--przedsiebiorco-zainwestuj-w-swoją-kadrę-2-spotkania
Szczegółowe informacje udzieli Państwu:
Aleksandra Jagieła - Napiórkowska
Kierownik Wydziału Projektów Własnych
tel.: +48 22 578 44 27
a.jagiela-napiorkowska@wup.mazowsze.pl
Pożyczka na samozatrudnienie w ramach projektu Pierwszy biznes - Wsparcie w starcie
Instrument Finansowy Pierwszy biznes – Wsparcie w starcie realizowany jest przez Polską Fundację Przedsiębiorczości na podstawie Umowy Operacyjnej zawartej z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
Celem Projektu jest zapewnienie wsparcia finansowego, szkoleniowego i doradczego dla osób planujących podjęcie działalności gospodarczej na obszarze całego kraju.
W ramach Instrumentu Finansowego Pierwszy biznes – Wsparcie w starcie udzielane są niskooprocentowane pożyczki z opcją umorzenia nawet do poziomu 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia, bez dodatkowych opłat i prowizji.
W ramach Projektu osoby i podmioty mogą skorzystać ze szkoleń i doradztwa bez opłat.
Jeśli nie prowadziłeś działalności gospodarczej i nie pozostawałeś w okresie zawieszenia wykonywania tej działalności w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku oraz jesteś
- zarejestrowanym bezrobotnym lub
- zarejestrowanym poszukującym pracy, niezatrudnionym i niewykonującym innej pracy zarobkowej lub studentem ostatniego roku studiów wyższych niezatrudnionym i niewykonującym innej pracy zarobkowej lub
- poszukującym pracy opiekunem osoby z niepełnosprawnością lub
- poszukującym pracy, którego średniomiesięczne przychody z okresu ostatnich trzech miesięcy przed miesiącem złożenia wniosku o pożyczkę nie przekraczały przeciętnego wynagrodzenia
To ta pożyczka jest dla Ciebie!
Więcej informacji o projekcie można uzyskać poprzez stronę internetową Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości: pfp.com.pl
Myślisz o założeniu firmy - skorzystaj z naszych bezpłatnych webinarów
- Bezpłatne webinarium „Biznesplan w zarysie" 19 marca 2024 w godzinach 10.00-13.00.
Dowiesz się m.in.
- z jakich elementów składa się biznesplan,
- na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
- czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
- co warto uwzględnić w planie finansowym,
- z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie
KLIKNIJ TUTAJ, ABY DOŁĄCZYĆ DO SPOTKANIA
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska
- Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" 20 marca 2024 r. w godzinach 10.00-13.00.
Dowiesz się m.in.:
- jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
- jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
- jakie są koszty w działalności,
- jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
- co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
- jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie
KLIKNIJ TUTAJ, ABY DOŁĄCZYĆ DO SPOTKANIA
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska
Na webinary nie obowiązują zapisy. Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.
Serdecznie zapraszamy!
Przedłużenie legalnego pobytu obywateli Ukrainy w Polsce do dnia 30 czerwca 2024
Zmiany w przepisach polegają na przedłużeniu do dnia 30 czerwca 2024 r. m.in.:
- Okresu, w którym pobyt na terytorium RP obywateli Ukrainy, którzy przybyli na to terytorium w związku z działaniami wojennymi w Ukrainie, jest uznawany za legalny;
- Okres ważności wydanych lub udzielonych obywatelom Ukrainy: wiz krajowych, zezwoleń na pobyt czasowy, kart pobytu, polskich dokumentów tożsamości cudzoziemca oraz dokumentów „zgoda na pobyt tolerowany";
- Terminu do opuszczenia przez obywatela Ukrainy terytorium RP;
- Okresu, w którym uznaje się za legalny pobyt obywatela Ukrainy na terytorium RP na podstawie wizy Schengen wydanej przez polski organ lub organ innego państwa obszaru Schengen, a także dokumentów określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1030/2002.
Planowane przyjęcia do służby w Policji w 2024 roku
Praca w Policji to zawód dla tych, którzy chcą robić w życiu coś pożytecznego, czuć wyjątkowość swojej profesji i mieć stałość zatrudnienia.
Rusza nowa rekrutacja
-
Jesteś zainteresowany taką pracą,
-
Przyjdź na spotkanie i dowiedz się jak możesz zrealizować swój cel.
Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie zaprasza na spotkanie, które odbędzie się w siedzibie urzędu, w dniu 06 marca 2024r. godz. 10.00 p. 212
Kto ma szansę na służbę w Policji?
Każdy, kto chciałby wstąpić w szeregi tej formacji musi spełnić następujące wymagania:
-
posiadać polskie obywatelstwo,
-
posiadać nieposzlakowaną opinię,
-
nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
-
korzystać z pełni praw publicznych,
-
posiadać co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
-
posiadać odpowiednią zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować,
-
dawać rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
-
osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.
PLAN SZKOLEŃ na 2024 r.
- Załączniki
- Plan szkoleń na 2024 r..pdf (pdf, 165 KB)
Solidny Pracodawca Roku
www.solidnypracodawca.pl
https://www.linkedin.com/showcase/solidny-pracodawca-roku/?viewAsMember=true
https://www.youtube.com/channel/UCdAuCIqY01lNgZIhG-tHDkw
Nabór na semestr wiosenny na bezpłatne kierunki kształcenia w CKZiU w Siedlcach
Placówka istnieje już ponad 50 lat na rynku. Posiadamy nowoczesne, dobrze wyposażone pracownie.
ANKIETA BADAJĄCA ZAPOTRZEBOWANIE NA ZAWODY I SPECJALNOŚCI Z UWZGLĘDNIENIEM KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI NA LOKALNYM RYNKU PRACY
Wypełnioną ankietę proszę przesłać na adres e-mail: bozinska.s@wegrow.praca.gov.pl lub przekazać osobiście najpóźniej do dnia 19.01.2024 r.